NÁKUP

Ikonu nákupného košíka nájdete na pravej hornej strane eshopu. Produkty pridávate do nákupného košíka prostredníctvom tlačidla „PRIDAŤ DO KOŠÍKA“. Ak chcete do košíka pridať viac kusov konkrétneho produktu, musíte produkt rozkliknúť a v políčku „množstvo“ zadať počet kusov, ktoré si želáte do košíka pridať. Po každom pridaní produktu do košíka sa Vám zobrazí oznámenie o pridaní do košíka aj s možnosťou „zobraziť košík“.

Po vstupe do košíka si môžete prehliadnuť jeho obsah, meniť a počet vložených produktov, vybrať druh dopravy a následne prejsť ku kontrole a objednávke (tlačidlo: „skontrolovať a objednať“) čím sa dostanete na stránku pokladne. V nej zadáte svoje kontaktné údaje, vyberiete spôsob platby a zaškrtnete políčko „Prečítal/a som si všeobecné obchodné podmienky a súhlasím s nimi“ Pre realizáciu objednávky je už potrebné len kliknúť na tlačítko „OBJEDNAŤ S POVINNOSŤOU PLATBY“. O všetko ostatné sa už postaráme my.


NÁKUP NA FIRMU

Ak chcete nakúpiť na firmu, postup je prakticky rovnaký ako v predošlom prípade. Naviac však musíte v pokladni zaškrtnúť nákup na firmu a zadať názov svojej spoločnosti, IČO a DIČ. Ak ste platcom dph, tak aj IČ DPH.

Upozornenie: pri nákupe na firmu sa na vašu objednávku nevzťahujú pravidlá o ochrane spotrebiteľa pri uzatváraní zmlúv na diaľku. Napríklad vám nenáleží právo odstúpenia od zmluvy bez udania dôvodu. Viac informácií nájdete v obchodných podmienkach.


ZÍSKANIE ZĽAVY

V súčasnosti sú tu tieto možnosti získania zľavy:

 Zľava 10% na prvý nákup – je potrebné sa prihlásiť sa na odber noviniek (dole v patičke stránky). E-mail so zľavovým kupónom vám následne príde automaticky.

 Zľava na základe vernostného programu – registrovaným zákazníkom sú za nákupy automaticky pripisované vernostné body, ktoré si neskôr môžu previesť na zľavový kupón.

 Zľava za interakciu – ide o špeciálny typ zľavy, ktorá  je dostupná len v niektorých častiach roka a len pre zákazníkov, ktorí v nedávnej dobe vykonali svoj nákup. Zvyčajne je naviazaná na vykonanie určitých úkonov (napríklad napísanie recenzie, zdieľanie príspevkov na Facebooku atď.). Na základe nich vám následne manuálne vygenerujeme zľavový kupón.

Zľavové kódy sa zadávajú v pokladni.

Viac informácii o získaní a uplatnení zliav sa dočítate na stránke vernostný program.  


VYBAVENIE OBJEDNÁVKY

Objednávky sa snažíme vybavovať, čo najskôr ako to je možné. Produkty, ktoré sú skladom, preto odosielame spravidla do 48 hodín od uskutočnenia objednávky (vyplnenia a potvrdenia objednávkového formuláru z Vašej strany). Tie produkty, ktoré na sklade nie sú, odosielame ihneď po naskladnení.

O stave svojej objednávky ste priebežne informovaný prostredníctvom automaticky generovaných mailov. Ak ste registrovaný užívateľ, informácie o stave objednávok nájdete aj vo svojom účte.

 

Objednávka sa môže nachádzať v týchto stavoch:

 Platba prijatá – ak ste si ako spôsob platby zvolili online platbu cez platobnú bránu, do tohto stavu sa Vaša objednávka dostane v momente, keď je uhradená.

 Čaká sa na platbu bankovým prevodom – ak ste ako spôsob platby zvolili priamu platbu na bankový účet, tento stav trvá od okamihu, keď Vám sú odoslané platobné údaje až do prijatia platby na náš účet.

 Čaká sa na plánované odoslanie – ak ste v poznámke k objednávke uviedli, že si prajete odoslať objednávku až po určitom dátume, tento stav bude trvať až do tohto dátumu.

 Tovar objednaný u dodávateľa – ak je niektorý z objednaných produktov len na objednávku, tento stav trvá od chvíle, keď ho pre Vás objednáme od dodávateľa až do momentu, keď dorazí k nám na sklad.

 Čaka sa na predobjednaný tovar – do tohto stavu sa vaša objednávka dostane, ak sa v nej nachádza minimálne jeden produkt, ktorý bude dostupný len k určitému dátumu. Akonáhle nám bude tento produkt dodaný dodávateľom, vašu objednávku začneme pripravovať.

 Objednávka zrušená – tento stav môže nastať z viacerých dôvodov. Napríklad z dôvodu nezaplatenia faktúry načas, nedostupnosti určitého produktu alebo na vaše prianie.

 Prebieha príprava – Vašej objednávky sa čoskoro ujme niektorý z našich pracovníkov. Ide o základný stav objednávok, pri ktorých bola zvolená platba na dobierku.

 Objednávka pripravená na odoslanie – Vaša objednávka bola úspešne pripravená a momentálne čaká na odoslanie.

Objednávka odoslaná – objednávka je už na ceste k Vám. V prípade ak ste si zvolili dopravu prostredníctvom kuriéra, jej doručenie môže trvať 1 až 2 pracovné dni. Pri doručení na pobočku Packety to je zvyčajne 2 až 3 pracovné dni.

 

Upozornenie: uvádzané dodacie lehoty sa môžu v niektorých častiach roka predĺžiť (napr. pred Vianocami).


DOPRAVA

V súčasnosti sú dostupné nasledovné možnosti dopravy:

Doručenie na adresu spoločnosťou 123 Kuriér  – 3,49 €

Doručenie na výdajné miesto Packety – 2,30 €

Osobný odber – možný len po dohode a už za zaplatené objednávky.

 

Pri objednávkach nad 49 € je doprava ZADARMO.

Viac informácií ohľadne dopravy nájdete na stránke Doprava a platba.


PLATBA

Platba je možná tromi spôsobmi:

Dobierka – celú sumu platíte až pri doručení. Cena dobierky je 0,71 €

Platba kartou – najjednoduchší a najrýchlejší spôsob platby. Akceptujeme karty Visa, Maestro a Mastercard.

Platba prevodom – po potvrdení objednávky dostanete prostredníctvom e-mailu výzvu na zaplatenie. Objednávku odošleme až po pripísaní platby na náš účet.

Viac informácií ohľadne platby nájdete na stránke Doprava a platba.


OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Ak nie ste registrovaný zákazník, vaše osobné údaje používame iba na účel vybavenia objednávky a na účely, ktoré pre nás vyplývajú z osobitných zákonov. Po celú dobu spracovania sú tieto údaje spoľahlivo zabezpečené a prístup k ním majú po obmedzenú dobu len poverené osoby. Akonáhle dôvody spracovania pominú, vaše osobné údaje bezodkladne zmažeme. V žiadnom prípade vaše osobné údaje neposkytujeme tretím stranám, ktoré by ich mohli zneužiť. Viac informácií nájdete na stránke zásady ochrany osobných údajov.


ZÁKAZNÍCKY SERVIS

Ak máte akékoľvek otázky ohľadu tovaru alebo objednávky, neváhajte nás kontaktovať.

Kontaktná osoba: Ing. Jozef Šimo

Telefónne číslo: +421 902 220 217 

Mail: info@sezonkovo.sk

 

Prípadne môžete využiť kontaktný formulár priamo na našej stránke.


VRÁTENIE TOVARU

Tovar, na ktorom nie sú vidieť znaky používania alebo opotrebenia, môžete vrátiť do 14 dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu. Detailnejšie informácie môžete nájsť v obchodných podmienkach


REKLAMÁCIE

Tovar môžete reklamovať v záručnej dobe (zvyčajne 2 roky) za podmienok, že tovar má vadu. Viac informácií nájdete v reklamačnom poriadku. Pre rýchle nahlásenie reklamácie môžete použiť reklamačný formulár. V ňom uveďte okrem povinných údajov minimálne číslo objednávky a vadu, pre ktorú tovar reklamujete.

close Nákupný košík
close Nákupný košík

Registrovať sa

Nová registrácia

Máte už účet?
Prihlásiť sa - Resetovať heslo